Strony

wtorek, 8 lipca 2014

Sportowo

Realizacja pomysłu Dominiki była dla mnie nie lada wyzwaniem ;). Zdjęcia robiłyśmy w siłowni, która jest dość trudnym obiektem do fotografowania. Ale na szczęście Dominika była w swoim żywiole (jej dwie pasje to sport i modeling) więc zdjęcia robiły się praktycznie same ;)
Aż chce się iść trochę poćwiczyć ;)

Dziękujemy raz jeszcze Siłowni Taurus w Łazach http://www.silowniataurus.pl/
Dominika na Maxmodels: http://www.maxmodels.pl/modelka-cancer.html




















5 komentarzy:

  1. Gdybyś miała ładniejszą modelkę, zdjęcia byłby dużo lepsze, ponieważ pomysł sam w sobie był super. Bez obrazy dla Dominiki, super ciało, ale modelka to też twarz, fryzura, makijaż.. strój.... a te czynniki pozostawiają baaaaaaaardzo wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za komentarz :) Fakt strój, fryzura i makijaż mógłby być lepszy, bardziej dostosowany do sesji, ale nie miałyśmy za sobą całego sztabu stylistów ;)

      Usuń
  2. Kimkolwiek jesteś Ty ktosiu wyżej, z całym szacunkiem, ale: Nie pierdol.
    Dominika zrobiła ogromne postępy, świetnie wygląda i jest niesamowita. Strój może faktycznie można by ogarnąć lepiej, reszta idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje elokwencji, ale tego co piszę nie nazwałabym pierdoleniem. Wyraziłam swoje zdanie, jako ktoś. Mam do tego prawo. Nie wypowiadałam się na temat jej postępów, które zwyczajnie mnie nie interesują, oglądam zdjęcia i piszę co o nich myślę w danym momencie. To chyba na tym polega ? Postępy, postępami, ale twarzy nie zmieni.. chociaż fryzura przecież zależy tylko od niej ? Podziwiam jej ciało, co już powiedziałam, ale to nie wszystko. Możliwe, że jestem idealistkom, ale moim zdaniem "modelka" powinna mieć na tyle wyczucia stylu, czy dobrego gustu, aby przy niewielkich sesjach sztab stylistów nie był konieczny. A tutaj widocznie tego zabrakło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ;) Modelka to nie tylko wzrost i figura! Powinna też być ładna, dlatego dziwię się, że Dominika jest modelką, oczywiście bez obrazy: to tylko moje zdanie! Do tego ten makijaż i fryzura... aż kipi profesjonalizmem i poczuciem stylu... żenada.

    OdpowiedzUsuń